مرکز خرید و فروش انواع زیره ایران
خانه / زیره ایران / نرخ زیره سبز سبزوار در ایران

نرخ زیره سبز سبزوار در ایران

نرخ زیره سبز سبزوار در ماه های اخیر تغییرات فراوانی را به خود دیده است، نوسانات قمیت ارز و هم چنین کمبود زیره موجود در بازار بر افزایش قیمت این محصول در چند ماهه اخیر در ایران دامن زده اند.

می توان گفت در چند ماها اخیر همین نوسانات امکان معاملات تجاری را از بازرگانان گرفته زیره هر لحظه امکان تغییر چشم گیر نرخ محصول وجود دارد

اما این نکته نیز حائز اهمیت است که نوسانات بازار سبب افزایش میزان در خواست ها برای صادرات این محصول در حجم بالا شده است

قیمت زیره

قیمت زیره سبز همانطور که می دانید بر اساس عطر و تمیزی این محصول تخمین زده می شود در این میان از رنگ زیره نیز یاد می شود اما این مورد کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

نرخ زیره سبز در بازار ایران

همانطور که گفته شد تمیزی زیره بر روی قیمت تاثیر گذار است به گونه ای که پس از برداشت محصول هرچه زیره ی بدست آمده تمیز تر باشد قیمت آن نیز به مراتب بالاتر می باشد.

این مورد شاید کار  ساده ای به نظر برسد اما اینگونه نیست با دیدن بوته ها زیره قبل از برداشت متوجه اهمیت دار بودن این موضوع می شوید.

امروزه مشتریان زیادی دارچین شاهسوند را به صورت عمده خریداری می کنند و طرفدار این ادویه هستند.

زیره سبز سبزوار را می توان از کیفیت ترین ها دانست زیره صادراتی محصولات این منطقه با وسواس خاصی برداشت می شوند به همین دلیل پس از برداشت و د فرایند بوجاری کردن زیره بین ۹ الی ۱۰ درصد افت وزن دارند.

همین امر خرید زیره سبز خرمنی را از سبزوار به صرفه تر کرده است. همانطور که پیش از این نیز گفته شد زیره سبز در بسیاری از مناطق کشور کشت می شود که درصد افت وزن آن ها بعد از بوجاری کردن بین ۱۳ تا ۱۵ درصد می باشد که در موارد نادری به ۲۰ درصد هم می رسد که همین امر سبب بالا رفتن قیمت تمام شده زیره بوجاری شده می شود.

منبع: icumin.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران توانسته پاسخگوی تقاضای بسیاری از مشتریان خارجی باشد؛ زیرا آنها ارتباط بدون واسطه و‌ نزدیک  با تولید کنندگان برقرار نم