مرکز خرید و فروش انواع زیره ایران
خانه / زیره سیاه / صادرات مرغوب ترین زیره سیاه در کشور

صادرات مرغوب ترین زیره سیاه در کشور

صادرات زیره سیاه با مرغوب ترین کیفیت در کشور از دیرباز تاکنون به سایر نقاط جهان مخصوصا کشور های حاشیه خلیج فارس انجام می شده است و جالب است بدانید که مصرف این گیاه دارویی در بین ایرانیان نیز بسیار زیاد می باشد. زیره سیاه صادراتی یکی از پر فروش ترین دارو های سنتی هم در کشور و هم در سایر کشور ها می باشد. مرکز تولید و پرورش زیره سیاه در ایران، شهر کرمان است که به عنوان اصلی ترین سوغاتی این شهر شناخته می شود. فروش زیره سیاه کرمان در بازار کشور رونق زیادی دارد و اغلب مردم، این گیاه را به رنگ و طعم دلپذیر آن می شناسند که نوع با کیفیت آن زیره کوهی می باشد که فروش زیره کوهی نیز از طریق عطاری ها صورت می گیرد و مشتریان می توانند برای خرید آن به این مراکز در شهر خود مراجعه نمایند.

صادرات مرغوب ترین زیره سیاه در کشور

مرکز صادرات زیره سیاه درجه یک با قیمت عالی

مرکز صادرات زیره سیاه درجه یک با قیمت عالیاستان کرمان ، قطب تولید و پرورش مرغوب ترین زیره در کشور می باشد و به عنوان مرکز صادرات زیره سیاه درجه یک با قیمت عالی در بین شهر های ایران معروف و شناخته شده است.

از جمله بزرگ ترین کارخانه ها و شرکت تولید زیره نیز در شهر کرمان می باشند که سالانه حجم زیادی از زیره های موجود در بازار کشور را به صورت کاملا بهداشتی در بسته بندی های مختلف هم به صورت عمده و فله و هم به صورت جزیی، فراهم می کنند.

کشورهای خریدار زیره سیاه ایرانی

کشورهای خریدار زیره سیاه ایرانیکشور های خریدار زیره سیاه ایرانی اغلب کشور های عربی و حاشیه خلیج فارس می باشند. از آن جایی که ایران و شهر کرمان منبع و مرکز تولید زیره در خاورمیانه هستند، کشور های زیادی خریدار این گیاه از ایران بوده و همه ساله حجم زیادی از این محصول به این کشور ها از مرز های کشور خارج می شوند.

 علاوه بر دانه زیره سیاه، فرآورده های این گیاه سنتی پر خاصیت نیز مصارف بسیار زیادی دارد.

عرق زیره یکی از فرآورده های این گیاه است که خواص بی شماری دارد. از جمله مزیت های مصرف این گیاه هم به صورت دانه و هم به صورت جوشاند و عرق آن عبارت اند از:

  • بر طرف کردن سوء هاضمه و نفخ شکم
  • قاعده آور
  • افزایش شیر مادران
  • خوش بو کردن دهان
  • رفع درد روده و کمک به عملکرد بهتر دستگاه گوارش

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خواص و فواید این گیاه دارویی می توانید به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مراجعه نمایید.

بازار زیره سیاه درجه یک و ارگانیک ایران

بازار زیره سیاه درجه یک و ارگانیک ایرانبازار زیره سیاه درجه یک و ارگانیک ایران یکی از پر مشتری ترین بازار های کشور می باشد.

ایرانی ها از قدیم تا کنون در مصرف گیاهان دارویی و محصولات به صورت طبیعی و ارگانیک نسبت به بسیاری از کشور ها پیشرو می باشند.

خانواده های ایرانی اغلب برای درمان بیماری های خود از مواد طبیعی و به شیوه سنتی استفاده می کنند که زیره نیز یکی از اقلام پر مصرف در ایران می باشد.

استفاده از دانه زیره در پلو ها، ترشیجات، نان ها و خوردن دم کرده زیره جزو ثابت خوراکی های ایرانی ها می باشد به همین دلیل است که بازار این دانه خوراکی در کشور بسیار پر رونق و پر فروش می باشد.

بهترین فروشگاه زیره در کشور با قیمت خوب

بهترین فروشگاه زیره در کشور با قیمت خوباگر بخواهیم یک فروشگاه معتبر زیره در کشور با قیمت خوب را به شما معرفی کنیم، شما را ارجاع می دهیم به مراکز پخش عمده گیاهان دارویی و عطاری های بزرگ، چرا که این مراکز دارای انواع و اقسام دارو های گیاهی از جمله زیره، بابونه، آویشن، خاکشیر و … می باشند که تمامی محصولات موجود در این بازار ها از درجه کیفی بالایی برخوردار هستند و همه آن ها به قیمت تولید که نازل ترین قیمت در بازار می باشد به مشتریان عرضه می شود.

امکان خرید به صورت فله و عمده نیز فراهم است که خریداران می توانند از هر نوع گیاهی به هر میزان که می خواهند خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین قیمت خرید و فروش زیره سیاه در بازار

زیره ها از نظر رنگ به دو دسته سیاه و سبز تقسیم می شوند. این محصولات پس از تولید در بسته بندی هایی با وزن های متفاوت به بازار عرضه می شوند. استفاده از بهترین نوع

پاسخی بگذارید