مرکز خرید و فروش انواع زیره ایران
خانه / تجارت زیره / تجارت زیره سبز صادراتی سبزوار

تجارت زیره سبز صادراتی سبزوار

تجارت زیره سبز در بازار های صادراتی و بین المللی قابلیت اجرایی دارد؟ نرخ زیره سبز بر اساس چه معیاری تعیین می گردد؟
زیره گیاهی است علفی که بین یک تا دو سال عمر داردآنچه که ما به عنوان زیره می شناسیم و آن را مورد استفاده قرار می دهیم در واقع میوه ی این گیاه می باشد که در ایران عزیز ما هم به صورت خودرو و هم به صورت پرورشی کشت می یابد. یکی از مهمترین انواع زیره ایرانی در زیره سبز است که در شهر های مختلف کشور تولید می گردد اما نوع پرورشی آن که در سبزوار کشت می شود بالا ترین کیفیت را دارد
چه عاملی تعیین کننده کیفیت زیره سبز است؟
مهمترین عامل میزان عطر میوه ی زیره می باشد هر چه زیره سبز مرغوب تر باشد معطر تر نیز است اندازه ی دانه و رنگ آن نیز از دیگر عوامل تعیین کننده به شمار می آید لذا نرخ خرید و فروش زیره سبز بر اساس معیار هایی که ذکر شد تعیین می گردد.

صادرات زیره سبز سبزوار

نمونه های مرغوب از هر محصول تولیدی در اکثر مواقع بهترین ها برای صادرات آن محصول هستند در رابطه با تجارت زیره سبز سبزوار نیز می توان گفت که با توجه به کیفیت بالایش به محض ورود به بازار های جهانی می تواند جایگاه بسیار بالایی را در آن فتح کند.
لازم به ذکر است که همیشه همهی کشور ها خواهان زیره مرغوب نیستند و برایشان قیمت تمام شده اهمیت بیشتری نسبت به کیفیت دارد.

فروش زیره سبز ارزان

یکی از انواع پر فروش زیره سبز، زیره سبز بهاره می باشد. زیره بهاره چیست؟ زیره بهاره در واقع دانه های شکسته زیره سبز سالم است که در فرایند بوجار از زیره ی اصلی جدا می گردد. این محصول به زیره شکسته معروف بوده و دارای قیمتی ارزان است.
منبع: زیره سبز ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران توانسته پاسخگوی تقاضای بسیاری از مشتریان خارجی باشد؛ زیرا آنها ارتباط بدون واسطه و‌ نزدیک  با تولید کنندگان برقرار نم