مرکز خرید و فروش انواع زیره ایران
خانه / زیره خراسان / سفارش خرید زیره سبز اعلا پرورشی خراسان

سفارش خرید زیره سبز اعلا پرورشی خراسان

زیره سبز اعلا در استان های خراسان به خصوص در شهرستان سبزوار پرورش و کشت می شود. برای اینکه این محصول را با قیمتی مناسب تهیه نمایند باید در زمان های مناسب اقدام به ثبت سفارش خود نمایید

امروزه فرصت ویژه برای ثبت سفارش مشتریان برای محصولات گیاهی وجود دارد.
زیره سبز اعلا از آن دسته گیاهان پرخاصیت دارویی به شمار رفته که توانسته است طی آزمایشات گوناگون و خواصی که از آن بدست آمده، در صنایع گوناگونی مانند صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی و صنعت عطریات مورد استفاده فراوان قرار بگیرد. عمدتا از این گیاه دارویی استان هایی مانند خراسان، کرمان، سمنان، سیستان و بلوچستان اقدام به کشت و پرورش نموده اند و هر ساله صادرات زیره به بسیاری از کشور ما به بازارهای خارجی مانند عراق و عربستان صورت می گیرد.
با توجه به کشت این محصول به دو روش دیمی و آبی، می توان استان های شمالی مانند گلستان و یا گیلان را از مناطق مستعد کشت به روش دیمی به سبب نزول باران زیاد دانست.

خواص زیره سبز دارای خواص درمانی بسیاری در بیماری هایی چون سرطان، تومورها، کم خونی، چاقی و بی میلی های جنسی بوده و به سبب بوی معطری که داشته در صنعت عطریات و تولید لوازم آرایشی بهداشتی مناسب بوده است.
شاید یکی از دغدغه های مهم صنایعی که از این گیاه بهره می برند، تهیه محصولی مرغوب باشد که خوشبختانه امروزه این امکان برقرار گردیده تا بهترین انواع زیره سبز را با قیمتی مناسب تهیه نمایند. برای ثبت سفارش، مشتریان می توانند از طریق راه های ارتباطی داده شده با کارشناسان فروش این محصول در ارتباط باشند.

منبع: بازار ادویه ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران توانسته پاسخگوی تقاضای بسیاری از مشتریان خارجی باشد؛ زیرا آنها ارتباط بدون واسطه و‌ نزدیک  با تولید کنندگان برقرار نم