مرکز خرید و فروش انواع زیره ایران
خانه / زیره ایران / صادرات انواع زیره سبز مرغوب در ایران

صادرات انواع زیره سبز مرغوب در ایران

صادرات انواع زیره با توجه به شرایط ویژه این محصول در ایران به خصوص زیره سبز مرغوب که برای صادرات گزینه بسیار مناسبی می باشد در بسته بندی های متنوع امکان پذیر شده است.
کشت گیاه دارویی زیره سبز در کشور ما نسبت به دیگر کشورهای موجود در این حوزه بسیار زیاد بوده است و خوشبختانه استان کرمان توانسته است با تولید بهترین و مرغوب ترین نوع این گیاه، صادرات بسیار ویژه ای را به بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد. اما ایران در صادرات این محصول با کدام کشورها در رقابت بوده است؟
امروزه زیره سبز در مناطق بسیار زیادی از جهان مانند ترکیه، هند، پاکستان، مصر و مکزیک پرورش می یابد و بازارهای آن با پیشرفت هایی مواجه بوده و سعی در افزایش کیفیت و صادرات خود داشته اند.

اما باید گفت در این بین کشور ایران و هند در رقابت اصلی با هم بوده اند و صادرات ویژه ای را از این محصول داشته اند اما در چند ساله اخیر با توجه به خشکسالی های پی در پی هند در تولید زیره از ایران پیشی گرفته است.
اکنون یک فرصت ویژه در ایران به وجود آمده است که صادرات زیره سبز خود را به کشورهایی چون پاکستان، عراق و ترکیه داشته است و توانسته است چرخه اقتصادی کشور را در این حوزه رونق بخشیده باشد و این گیاه مفید و بسیار پرخاصیت را به تمام بازارها عرضه کرده باشد.

 

صادرات انواع زیره به امارات

شاید در وهله اول این طور به نظر بیاید که صادرات این محصول به کشور های شمالی ایران به صرفه تر باشد اما این نکته در رابطه با کشور های حاشیه خلیج فارس صدق نمی کند. این کشور ها با دارا بودن درآمد بالا امکان خریداری هر گونه کالای لوکس و گران قیمتی را دارند .

در صادرات به این کشورها قیمت جز آخرین پارامتر ها به حساب می آید همچنین این کشور ها پلی برای صادرات زیره و سایر محصوات ایران به کشور های اروپایی و آمیریکایی شده بدین صورت که محصولات خریداری شده را با نام تجاری خودشان به آن کشور ها صادر می کنند.

منبع: بازار ادویه ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران توانسته پاسخگوی تقاضای بسیاری از مشتریان خارجی باشد؛ زیرا آنها ارتباط بدون واسطه و‌ نزدیک  با تولید کنندگان برقرار نم