مرکز خرید و فروش انواع زیره ایران
خانه / زیره سیاه / فروش عمده زیره سیاهی ارزان قیمت در کشور

فروش عمده زیره سیاهی ارزان قیمت در کشور

زیره دارای طبعی گرم و خشک است و فواید بسیاری برای بدن انسان بخصوص دستگاه گوارش دارد. یکی از مهمترین ویژگی های زیره درمان نفخ شکم و دل پیچه است. این محصول گیاهی دو ساله است که ارتفاع آن به هشتاد سانتی متر و اندازه برگ های آن به بیست الی سی سانتی متر می رسد. ساقه آن شفاف و ریشه اش راست و دوکی شکل است، گل زیره سفید رنگ و میوه اش بیضی شکل و به رنگ قهوه ای تیره یا مایل به زرد است. در ایران فروش عمده زیره سیاهی ارزان قیمت در نقاط مختلف کشور به خاطر شرایط مساعد برای کاشت این گیاه وجود دارد.

فروش عمده زیره سیاهی ارزان قیمت در کشور

باراز فروش درجه یک ترین زیره با قیمت عمده

باراز فروش درجه یک ترین زیره با قیمت عمدهفروشنده اصلی زیره باید توجه کند زیره ای که می فروشد دارای ویژگی های خاصی باشد مثل:مرغوب

  • کیفیت مرغوب
  • رنگی شفاف
  • طعم دلنشین
  • اندازه یکسان
  • و عطری بی نظیر

که انسان را مدهوش میکند. زیره مرغوب دارای یک خط سفید است که بوی زیادی ندارد و رنگ زیره سیاه نیز قهوه ای پررنگ است که به سیاهی می زند. هم چنین زیره سیاه حاوی موم، موسیلاژ، مواد قندی و مواد ازته است.
بیشترین عرضه این محصول
در استان های کرمان، مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، تبریز و خراسان است که در این شهرها به دلیل فراوانی قیمت آن نسبتا ارزان می باشد از بین این استان ها بهترین و مرغوبترین زیره در شهر کرمان تولید می شود.
استان کرمان اصلی ترین تولید کننده زیره در ایران است و زیره سیاه یکی از سوغاتی های مهم این استان محسوب می شود.


پر فروش ترین زیره سیاه ارزان در بازار

پر فروش ترین زیره سیاه ارزان در بازار

 روش های تهیه زیره سیاه ارزان و باکیفیت:

  1. 1.عرضه در فروشگاه های مواد غذایی سراسر ایران
  2. 2.عرضه در عطاری های سراسر کشور
  3. 3.سفارش اینترنتی خرید عمده یا جزیی از تمام سایت های معتبر ایران

تازه و کهنه بودن، جنس و نوع بسته بندی و هم چنین زیره ای که کشت شده یا کوهی است در تعیین قیمت، تاثیر گذار است.

در شهر تهران بسیاری از خریداران به صورت عمده اقدام به خرید این نوع محصول می کنند که این امر باعث شده قیمت زیره در تهران ارزان تر از دیگر شهرها باشد.

یکی از پرفروش ترین زیره، زیره سیاه کوهی است که می توان در کوه های مازندران پیدا کرد. به دلیل سختی تهیه این نوع زیره قیمت آن از انواع دیگر زیره بالاتر است.

عرضه مستقیم انواع مختلف زیره درجه یک

عرضه مستقیم انواع مختلف زیره درجه یکانواع مختلف زیره:

  1. زیره سبز
  2. زیره سیاه

زیره سبز و سیاه تفاوت های خیلی زیادی در جنس، گونه، نوع اسانس و ترکیبات باهم دارند، رنگ زیره سبز، سبز روشن ورنگ زیره سیاه، سیاه است و حجم زیره سبز نسبت به زیره سیاه بیشتر است و زیره سبز عطر کم تری نسبت به زیره سیاه دارد.

بوی متفاوت این دو زیره بخاطر ترکیبات متفاوت این دو گیاه است.

اثرات دارویی این دو زیره باهم تفاوت دارند به خاطر همین میزان مصرف آن ها نیز در خانواده ها متفاوت است. ولی در حالت کلی میزان مصرف زیره سیاه ده برابر مصرف زیره سبز است و بیشتر مردم در اکثر غذاهایشان زیره سیاه استفاده می کنند.

اسم دیگر زیره سیاه، زیره سیاه کوهی یا زیره ایرانی است.این زیره ها به صورت های مختلفی عرضه می شوند و می توان آن ها را از فروشگاه ویژه زیره، مغازه های مخصوص ادویه جات یا به صورت اینترنتی تهیه کرد.

بررسی فواید زیره سیاه در برنج

بررسی فواید زیره سیاه در برنج

زیره به صورت ها و روش های مختلفی قابل استفاده است که از بین این روش ها می توان به دم کردن با برنج اشاره کرد. که زیره را لابه لای برنج می ریزند تا دم بکشد.

برنج ها دارای خاصیت آرسنیکی هستند که بخاطر همین خاصیت باید مصرفشان کم شود اما ما با اضافه کردن برخی ادویه ها مثل زیره و میخک می توانیم خاصیت آرسنیکی برنج را کاهش دهیم و سبب هضم بهتر غذا شویم.

زیره و بقیه گیاهان از این نوع، در حرارت پایین تبخیر می شوند و به خاطر همین مقداری از خاصیت خود را از دست می دهند پس بهتر است این ادویه جات را در معرض حرارت قرار ندهیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین قیمت خرید و فروش زیره سیاه در بازار

زیره ها از نظر رنگ به دو دسته سیاه و سبز تقسیم می شوند. این محصولات پس از تولید در بسته بندی هایی با وزن های متفاوت به بازار عرضه می شوند. استفاده از بهترین نوع

پاسخی بگذارید