مرکز خرید و فروش انواع زیره ایران
خانه / بازار زیره / فروش زیره سبز سبزوار در بازار داخلی

فروش زیره سبز سبزوار در بازار داخلی

زیره سبز سبزوار با توجه به کیفیت بالا و خواصی که دارد از میزان فروش بالایی در بازار داخلی و خارجی برخوردار است.
آمار ها نشان می دهند که سرانه ی مصرف زیره ی سبز در ایران بالاست زیرا این محصول کاربرد فراوانی در صنایع دارویی و تولید ادویه دارد.
همچنین از زیره سبز برای تهیه قرص های خانگی لاغری نیز استفاده می گردد.

همانطور که گفته شد زیره سبز سبزوار بوجاری شده با توجه به کیفیت بالای خود در بسته بندی های متفاوت در در بازار بفروش می رسد.

زیره سبز سبزوار

برای تهیه و تولید پودر زیره، عرق زیره و زیره آسیاب شده از نوع دیگری از زیره که در فرایند بوجاری کردن زیره به عموان فرآورده جانبی تولید می شود که به زیره شکسته معروف است استفاده می شود دلیل آن را می توان به قیمت پایین این محصول در مقایسه با زیره های سبز بوجاری شده اشاره کرد.

زیره شکسته

بیشترین میزان تولید زیره سبز در استان خراسان و به طور خاص در شهرستان سبزوار صورت می پذیرد. همچنین زیره تولید شده در این شهرستان پتانسیل های لازم برای صادرات و راهیابی به بازار های جهانی را دارا می باشد.

قیمت زیره ایران در بازار جهانی

جالب است بدانید که زیره ی ایرانی نقش تعیین کننده ای در قیمت زیره در بازار جهانی دارد که این موضوع به نفع صادر کنندگان داخلی است زیرا کیفیت زیره ایرانی حتی از زیره سبز هندوستان که بزرگترین تولید کننده زیره در جهان به حساب می آید بالاتر می باشد.

فروش صادراتی زیره

از مقاصد صادراتی ایران برای فروش انواع زیره کشور های حوزه ی خلیج فارس، کشور های شرق آسیا و نیز کشور های اروپایی و حتی قاره ی آمریکا می باشند.

همانطور که مشاهده می کنید مقدار قابل توجهی از این محصول به این کشور ها صادر می شود.

مشتریان زیره ایرانی

منبع: بازار ادویه ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران توانسته پاسخگوی تقاضای بسیاری از مشتریان خارجی باشد؛ زیرا آنها ارتباط بدون واسطه و‌ نزدیک  با تولید کنندگان برقرار نم