مرکز خرید و فروش انواع زیره ایران
خانه / زیره خراسان / قیمت روز زیره سبز پرورشی خراسان

قیمت روز زیره سبز پرورشی خراسان

قیمت روز زیره سبز و اطلاع از نوسانات آن، می تواند خرید و فروش زیره سبز پرورشی خراسان و ریسک معامله را برای خریداران عمده این محصول کاهش دهد.
یکی از عواملی که در انجام معاملات و فروش ها و خرید عمده انواع زیره ریسک را پایین می آورد اطلاع از قیمت دقیق محصول در بازار است البته این مساله در برخی از بازه های زمانی که قیمت زیره سبز و سیاه پرورشی نوسان بالایی دارد اهمیت بیشتری پیدا می کند. بیشترین نوسان قیمت زیره طی ماه های آخر منتهی به فصل زراعی این محصول یعنی در اردیبهشت و خرداد می باشد که در مواردی نوسانات به گونه ای است که قیمت انواع زیره در هر ساعت تغییر پیدا می کند.

بازار خرید و قیمت روز زیره سبز

انواع مختلفی از زیره در بازار عرضه می گردد که بسته به محل کشت و و نوع پرورشی یا دیمی بودنشان از قیمت های خرید متفاوتی نیز برخوردارند. خواص دارویی و درمانی زیره سبز موجب کاربرد های فراوان این محصول در صنایع تولیدی گوناگون شده است.

فروش زیره سبز برای تولید عرق زیره

برای تولید عرق زیره بهتر است که به جای تهیه ی زیره بوجار شده درجه یک از دیگر تولیدات زیره که در کارخانه های بوجاری به عنوان فراورده فرعی به فروش می رسند استفاده نمود ار این نمونه زیره ها می توان به زیره بهاره یا مغز زیره اشاره کرد.

منبع: بازار ادویه ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران توانسته پاسخگوی تقاضای بسیاری از مشتریان خارجی باشد؛ زیرا آنها ارتباط بدون واسطه و‌ نزدیک  با تولید کنندگان برقرار نم