مرکز خرید و فروش انواع زیره ایران
خانه / زیره سبز / قیمت فروش زیره سبز درجه یک در کشور

قیمت فروش زیره سبز درجه یک در کشور

زیره سبز از جمله محصولات صادراتی در کشور و محصولی پرطرفدار در بازارهای جهانی می باشد. قیمت گذاری این محصول براساس درصد خاک زیره، چوب و میزان عطر آن صورت می گیرد. خریداران برای اطلاع از آخرین قیمت فروش زیره سبز درجه یک می توانند به سایت های آنلاین مربوطه مراجعه نمایند. خواص فوق العاده این محصول باعث محبوبیت آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است. مهم ترین عامل تعیین کننده کیفیت انواع زیره سبز، عطر و رنگ آن می باشد و هرچه زیره مرغوب تر باشد، عطر آن نیز بیشتر است. زیره سبز از خانواده گیاه جعفری می باشد و در گروه تیره چتریان قرار می گیرد و در انواع غذاها مورد استفاده به کار برده می شود.

قیمت فروش زیره سبز درجه یک در کشور

عرضه کننده مستقیم مرغوب ترین زیره سبز

عرضه کننده مستقیم مرغوب ترین زیره سبزمشتریان بهتر است برای خرید زیره سبز به عرضه کنندگان مستقیم این محصول مراجعه نمایند تا بتوانند زیره ارزان قیمت و مرغوب را با حذف واسطه ها تهیه نمایند.

قیمت خرید زیره سبز ارگانیک و مرغوب در بازار با توجه به اینکه خرید شما از دلال باشد یا از تولیدکننده اصلی متفاوت می باشد.

اگر به عرضه کننده مستقیم دسترسی ندارید پیشنهاد میشود برای خرید زیره سبز مرغوب را به فروشندگان معتبری که جهت رفاه مشتریان خود سایت های فروش زیره را راه اندازی کرده اند مراجعه نموده و به آسانی اقدام به سفارش محصول مورد نیاز خود نمایید.

مرغوب ترین زیره سبز موجود در بازارها زیره های هستند که درشت تر بوده و رنگ سبز آن گیرا و بدون چوب باشد.

تجارت بدون واسطه انواع زیره در ایران

تجارت بدون واسطه انواع زیره در ایرانتجارت مستقیم و بدون واسطه انواع زیره در ایران می تواند تاثیر به سزایی در قیمت این محصول داشته باشد؛ بنابراین بهتر است از شرکت های مرجعی که در زمینه خرید فروش زیره و صادرات آن فعال هستند را شناخت.

کرمان مهد تولید زیره در ایران می باشد و به همین دلیل تجارت این محصول در کرمان رونق بسیاری دارد و تاجران زیره از حاشیه سود این محصول در بازارهای داخلی و خارجی آگاهند.

به طور معمول زیره سبز را به صورت دم کرده استفاده می کنند و در صنایع آرایشی و بهداشتی نیز کاربرد دارد.

زیره حاوی آهن، کلسیم، منزیم، منگنز، فسفر و روی فراوان می باشد و هر ۱۰۰ گرم زیره سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی بی شمار است.

فروشندگان اصلی زیره سبز اعلا

فروشندگان اصلی زیره سبز اعلابرای خرید آسان زیره سبز اعلا می توان به فروشندگان اصلی و آنلاین این محصولات که توانسته اند رضایت خریداران خود را همواره جلب نمایند مراجعه کرد و اقدام به خرید زیره سبز اعلا در انواع مختلف و بدون پرداخت هزینه رفت و آمد نمود و محموله خریداری شده را در کمترین زمان درب منزل خود تحویل گرفت.

بازار خرده فروش های زیره را بیشتر صنف عطاری ها در سراسر کشور تشکیل می دهند.

دانه های زیره به خاطر ارزش دارویی شان شناخته می شوند و به عنوان تسریع کننده گوارش شناخته می شوند و همچنین سرماخوردگی معمولی، کم خونی، بی خوابی و اختلالات تنفسی و … را درمان می کنند.

قیمت روز بهترین انواع زیره با کیفیت فوق العاده

قیمت روز بهترین انواع زیره با کیفیت فوق العادهزیره در انواع مختلفی در بازار عرضه می گردد که بسته به محل کشت و نوع پرورشی یا دیمی بودنشان از قیمت های خرید متفاوتی نیز برخوردارند و عوامل زیاد دیگری در این مورد تاثیرگذار است.

زیره دارای طبیعت گرم و خشک است و در کشورهایی مانند مصر و برخی نقاط ایران مانند کرمان، خراسان، تهران، سمنان، یزد و اصفهان کاشته می شود.

آب و هوای مدیترانه ای مناسب برای رشد این گیاه دارویی است و کشت آن ۳ تا ۴ ماه طول می کشد و در دمای پایین رنگ برگ از سبز تا بنفش تغییر می کند و دمای بالا ممکن است دوره رشد را کاهش دهد و باعث انقباض اولیه شود.

قیمت روز انواع زیره در فصول مختلف سال متفاوت می باشد و در فصل برداشت این محصول می توانید انواع زیره را با کیفیت فوق العاده و با ارزان ترین قیمت از تولیدکنندگان به صورت کیلویی خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران توانسته پاسخگوی تقاضای بسیاری از مشتریان خارجی باشد؛ زیرا آنها ارتباط بدون واسطه و‌ نزدیک  با تولید کنندگان برقرار نم

پاسخی بگذارید