مرکز خرید و فروش انواع زیره ایران
خانه / زیره سبز / مناسب ترین قیمت خرید زیره سبز اعلا در ایران

مناسب ترین قیمت خرید زیره سبز اعلا در ایران

قیمت خرید زیره سبز در ایران تحت تاثیر فاکتورهای کیفی و کمی این محصول تعیین و اعلام می شود. شرکت ها و تولید کنندگان نقش موثری در نرخ فروش این طلای سبز را ایفا می کنند. با این حال برای اطلاع از مناسب ترین قیمت های زیره سبز اعلا که در برخی استان های کشور کشت می شود، روش های مختلفی وجود دارد. فواید و خواص درمانی این محصول موجبات افزایش مصرف داخلی و هم چنین صادرات آن طی سالهای اخیر شده است. آیا می دانید زیره سبز و سیاه تولید داخل در بازار کدام کشورها بیشترین خریدار را دارند؟مناسب ترین قیمت خرید زیره سبز اعلا در ایران

تجارت مستقیم انواع زیره سبز بدون واسطه

تجارت مستقیم انواع زیره سبز بدون واسطهانواع زیره سبز و سیاه در نقاط مختلف کشور به صورت پرورشی کشت می شود. هر چند گونه ای از این محصول با نام زیره کوهی به صورت خودرو و در مناطق کوهستانی با آب و هوای نسبتاً معتدل می روید.

طبق آمارها خراسان رضوی با داشتن حدود 11 هزار هکتار اراضی زیر کشت زیره، رتبه نخست تولید را به خود اختصاص داده است. برخی از شهرهای این استان که بیشترین میزان تولید انواع زیره را طی سالهای اخیر داشته اند، عبارتند از:

  • مشهد و داورزن
  • سبزوار و خوشاب
  • تربت جام و گناباد
  • کلات و بجستان

البته تجارت زیره سبز یعنی خرید و فروش مستقیم و بدون واسطه این محصول نه تنها در این استان که در سراسر کشور به صورت مداوم و سالیانه صورت می گیرد. این امر نشان دهنده افزایش مصرف زیره به عنوان مواد اولیه تولیدی و نهایی در بین عوام مردم است.

از ادویه های بسیار پرکاربرد در کشور دارچین هندی می باشد که برای دمنوش استفاده می شود.

فروش ویژه زیره سبز درجه یک با قیمت خوب

فروش ویژه زیره سبز درجه یک با قیمت خوبزیره سبز درجه یک و مرغوب بر اساس ویژگی های ظاهری آن و همچنین نحوه بسته بندی قابل تشخیص است. به طور کلی در هنگام خرید زیره به ویژه در سفارشات عمده باید از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید. برای این امر توجه به فاکتورهای زیر توصیه می شود:

  1. شکل ظاهری زیره: زیره سبز درجه یک دارای رنگ سبز براق بوده و دانه آن سفت است.
  2. عطر، بو و طعم: زیره تازه عطر تندی دارد. با فشار دادن یک دانه زیره بین انگشتان خود می توانید کیفیت آن را تست نمایید.
  3. پاک و یکدست بودن نمونه بسته بندی: انواع زیره بسته بندی در مراحل تولید، شسته و سورت می شوند. بنابراین از خرید زیره بی کیفیت خودداری کنید.

فروش عمده زیره با قیمت خوب اغلب به صورت فله ای صورت می گیرد که در این صورت شناخت تامین کننده و تست کیفیت محصول نهایی اهمیت زیادی خواهد داشت.

عرضه مستقیم زیره سبز بسته بندی شده

عرضه مستقیم زیره سبز بسته بندی شدهزیره سبز بسته بندی شده به صورت دانه های سورت و تمیز شده اغلب در بسته های پلاستیکی چند صد گرمی عرضه می شوند. در هنگام خرید این محصولات باید به تاریخ تولید و انقضاء درج شده بر روی بسته بندی، نشان استاندارد و هم چنین برند شرکت تولیدی توجه ویژه ای داشته باشید.

عرضه مستقیم این محصولات به صورت عمده و با هدف صادرات یا عرضه در بازار اغلب از طریق مرکز خرید زیره صورت می گیرد. هر چند شهرهایی مانند کرمان و مشهد تولید کننده عمده انواع زیره هستند اما شرکت های بسته بندی در کلان شهرهایی مانند تهران و اصفهان بزرگترین خریداران آنها به شمار می روند.

در این راستا آشنایی با تولید کنندگان و هم چنین تامین کنندگان محلی انواع زیره برای شرکت های بسته بندی اهمیت زیادی دارد. امروزه از طریق سایت های فروش اینترنی و مراکز عرضه آنلاین خواهید توانست باکیفیت ترین نوع زیره تولیدی را با ارزان ترین قیمت ها خریداری نمایید.

نرخ روز انواع زیره سبز کرمان در ایران

نرخ روز انواع زیره سبز کرمان در ایرانزیره سبز دارویی نمونه های پرورشی و خودرو را شامل می شود که برای درمان بسیاری از بیماری ها توسط پزشکان طب سنتی تجویز می شوند. البته برخی شرکت های دارویی برای تولید قرص و شربت های گیاهی و انواع پماد یا ضماد اقدام به خرید عمده این محصول می نمایند.

به طور کلی در خریدهای عمده، قیمت روز زیره سبز و نرخ روز آن فاکتور مهمی خواهد بود. عواملی مانند کیفیت زیره، میزان سفارش مشتریان، نحوه ارسال و میزان تولیدات سالیانه تاثیر زیادی در تعیین نرخ و قیمت انواع زیره تولیدی در کرمان و مشهد خواهند داشت.

برای استعلام نرخ روز انواع زیره سبز کرمان و دارچین کاسیا می توانید از طریق نمایندگان فروش آنلاین، شرکت های پخش و تولید کنندگان محلی اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران توانسته پاسخگوی تقاضای بسیاری از مشتریان خارجی باشد؛ زیرا آنها ارتباط بدون واسطه و‌ نزدیک  با تولید کنندگان برقرار نم

پاسخی بگذارید