مرکز خرید و فروش انواع زیره ایران
خانه / زیره سبز / سایت خرید انواع زیره سبز درجه یک در کشور

سایت خرید انواع زیره سبز درجه یک در کشور

بر اساس آموزه های طب سنتی ایرانی، زیره گیاهی است دارویی، که طبیعتی بسیار گرم دارد. جوشانده میوه های این گیاه خاصیت آرام بخشی داشته و مثل یک مسکن بسیار قوی عمل می کند. دو نوع متفاوت از زیره در کشور وجود دارد که شامل زیره سبز و سیاه می شود. خرید زیره سبز درجه یک در کشور هم از طریق فروشگاه های عرضه محصولات غذایی ممکن است و هم از طریق وب سایت های آنلاین در فضای مجازی. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و آشنایی با روش خرید آن با ما همراه باشید.

سایت خرید انواع زیره سبز درجه یک در کشور

فروشگاه خرید و فروش بهترین نوع زیره

فروشگاه خرید و فروش بهترین نوع زیرهزیره از نظر طب سنتی دارای مزاجی گرم است. به همین دلیل تسکین دهنده درد، آرامش بخش اعصاب و خواب آور می باشد. بخصوص در بهبود درد های شکمی بسیار موثر است. نوع سبز این محصول که کراویه نیز نامیده می شود خاصیت های مختلفی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

خواص زیره سبز:

  • باعث هضم بهتر غذا می شود.
  • مشکلات تنفسی را بهبود می بخشد.
  • سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.
  • بی خوابی را درمان می کند.
  • باعث پیشگیری از دیابت می گردد.
  • دارای میزان زیادی از منابع آهن است.
  • استخوان ها را تقویت می کند.
  • ادرار را افزایش می دهد و باعث دفع سموم بدن می شود.

یکی از اصلی ترین مناطق تولید زیره در کشور استان کرمان است و زیره سبز کرمان دارای شهرت بسیاری در کشور و سطح جهان می باشد و از نظر کیفی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

فروشگاه ها و شرکت های عرضه کننده زیره، بهترین و با کیفیت ترین انواع
این محصول را به مشتریان ارائه می دهند و به صورت کلی و یا جزئی به فروش می
رسانند. برای خرید این محصول با قیمت مناسب، بهتر است به یکی از شعب این شرکت ها در کشور مراجعه کنید.

قیمت روز زیره سبز مرغوب و تازه

قیمت روز زیره سبز مرغوب و تازهعوامل زیادی در تعیین قیمت روز زیره سبز مرغوب و تازه موثر هستند. به عنوان مثال:

  1. میزان کاشت و برداشت محصول
  2. فصل خرید زیره
  3. حجم خرید
  4. محل و روش سفارش و خرید

با توجه به این موارد می توان گفت که نرخ خرید زیره سبز عمده و فله ای بسیار ارزان تر از نرخ خرید جزئی آن است. برای اطلاع از آخرین قیمت این محصول در بازار های خرید و فروش بهتر است سری به فروشگاه های عرضه کننده مواد غذایی بزنید. در این مراجع می توانید از آخرین لیست قیمت این محصول مطلع گردید.

همچنین با جستجو کردن در سایت های اینترنتی می توانید قیمت آن را در بازار های داخلی و خارجی استعلام کنید و از طریق فروشگاه های آنلاین عرضه کننده این محصول، اقدام به ثبت کردن سفارش و خرید آن از راه دور نمایید.

مراکز عرضه کننده انواع مختلف زیره سبز

مراکز عرضه کننده انواع مختلف زیره سبزفروشگاه های عرضه مواد غذایی، سوپر مارکت ها، شرکت های پخش و … مراکز و نمایندگی های ارائه کننده انواع مختلف زیره هستند. زیره در دو  نوع سبز و سیاه وجود دارد. زیره سبز بیشتر مصرف دارویی دارد و از آن به عنوان یک تسکین دهنده درد استفاده می شود.

برای استفاده از این ماده، باید مقداری از آن را در قوری ریخته و با کمی آب جوش مانند چای دم کنید. وقتی که عطر زیره به خوبی بیرون آمد و رنگ آب تغییر کرد، باید مایع را صاف کرده و سپس میل نمایید. بعد از گذشت مدتی تاثیر آن را مشاهده خواهید کرد.

خرید مستقیم زیره سبز اعلا در بازار

خرید مستقیم زیره سبز اعلا در بازاربرای خرید زیره سبز صادراتی و اعلا به صورت مستقیم و بدون واسطه در بازار های سراسر کشور، بهتر است به سراغ شرکت های فروش عمده و کلی آن بروید. در این مراکز می توانید محصول را با کمترین نرخ به صورت فله ای و یا جزئی خریداری کنید.

این شرکت ها به دلیل عرضه محصولات از تولید به مصرف، کمترین میزان هزینه را برای فروش در نظر می گیرند و سود بسیار کمی به قیمت آن می افزایند. به همین دلیل این روش خرید بسیار به صرفه است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران توانسته پاسخگوی تقاضای بسیاری از مشتریان خارجی باشد؛ زیرا آنها ارتباط بدون واسطه و‌ نزدیک  با تولید کنندگان برقرار نم

پاسخی بگذارید