مرکز خرید و فروش انواع زیره ایران
خانه / زیره کرمان / زیره کوهی کرمان با قیمت مناسب

زیره کوهی کرمان با قیمت مناسب

زیره کوهی کرمان از جمله محصولات پر طرفدار در میان ادویه جات تولید شده در ایران می باشد. قیمت این نوع زیره در مقایسه با سایر انواع زیره بسیار بالا تر می باشد به همین دلیل است اکثر کسانی که قصد خرید این محصول را دارند به دنبال زیره سیاه کوهی کرمان با قیمتی مناسب می گردند. می توان گفت که این امر در سال ۹۷ امکان پذیر نمی باشد زیرا میزان برداشت این محصول در سال ۹۷ بسیار کاهش داشته که سبب بالا رفتن قیمت تمام شده این محصول پرطرفدار کرده است.

فروش زیره کوهی کرمان اصلی

میزان کم برداشت زیره در کرمان سبب کم شدن میزان درخواست ها برای خرید و فروش این محصول نشده است. این موضوع سودجویانی را بر آن داشته تا زیره افغانستان و یا در مواردی زیره های سبز رنگ شده را به عنوان زیره کوهی کرمان بفروش برسانند. به همین دلیل شناسایی زیره اصلی کرمانی از اهمیت بالایی برای تجارت این محصول برخوردار می باشد. در این میان هستند کسانی که به دور از این سودجویی ها با کمترین میزان سود اقدام به فروش زیره کرمان با قیمتی متناسب با این محصول کرده تا بتوانند گام کوچکی در رفع نیاز هم وطنان عزیزمان بردارند

تفاوت زیره های کرمانی با سایر زیره ها در چیست؟

در این قسمت قصد داریم شما را با تفاوت زیره کرمان اصل با سایر انواع زیره آشنا کنیم تا بتوانید با اطمینان بیشتری اقدام به خرید این محصول بکنید.

زیره ی کوهی کرمان به واسطه دمی بودن و میزان کمتر آب در یافتی به مراتی ریز تر از سایر انواع زیره می باشد، همین موضوع به یکی از عوامل کیفیت زیره کرمان تبدیل شده است به گونه ای که هر چه زیره سیاه کوهی ریز تر باشد در نتیجه عطر بیشتر و کیفیت بالاتری نیز دارد.

همانطور که گفته شد عطر زیره کرمانی به خصوص زیره کوهی بسیار قوی می باشد که با کمی دقت می توان تفاوت آن را با سایر محصولات احساس کرد.

زیره کوهی کرمان

منبع: icumin.ir

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

زیره سبز کرمان

خرید انواع زیره سبز کرمان

زیره سبز کرمان از محصولات کشاورزی پرطرفدار در سراسر کشور می باشد. حتی با وجود …