مرکز خرید و فروش انواع زیره ایران
خانه / زیره کرمان / زیره کوهی صادراتی کرمان

زیره کوهی صادراتی کرمان

زیره کوهی کرمان به عنوان نوع درجه یک این محصول همچنان بهترین نمونه ی صادراتی قلم می شود. اما کمتر شدن میزان برداشت زیره در چند ساله اخیر در کرمان امکان صادرات این محصول تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است.
شاید به جرات بتوان گفت که زیره کرمان به یک برند جهانی بدل شده و امروزه همه آن را می شناسند.
تولید زیره در کرمان در دو نوع پرورشی و کوهی انجام می شود و غالب زیره تولیدی این استان سیاه می باشد.
زیره ی سیاه دانه ای معطر است و در ابتدایی ترین شکل ممکن می توان آن را به عنوان زیره پلویی معرفی نمود. زیره سیاه پلویی یا همان زیره سیاه نمونه های دیگری نیز دارد که با کیفیت پایین تری هستد و تولید افغانستان و یا هند می باشد.

زیره کوهی
دلیل محبوبیت زیره کرمان معطر بودن آن است و دیگر این که با گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهد این مساله در رابطه با زیره های خارجی صدق نمی کند. به خصوص در رابطه با زیره سبز هندی که پس از گذشت مدت زمانی رنگ آن به سیاه گرایش پیدا می کند.
جالب است بدانید که زیره سیاه کرمان به عنوان یک محصول درجه یک قابلیت های بالایی برای صادرات دارد به و همانطور که می دانید این امر به رونق بخشی اقتصاد کشور کمک شایانی می کند.

فروش زیره کوهی اصل

همانطور که گفته شد با وارد شدن زیره های تولید شده در سایر کشور ها و همچنین فروش آن ها به عنوان زیره سیاه اصل کرمان سبب عوض شدن دید مردم به زیره کرمان به عنوان یک زیره با کیفیت و معطر شده است. شما عزیزان می توانید برای تهیه انواع زیره کرمان اصل، با مشاوران این مجموعه ارتباط بگیرید تا علاوه بر راهنمایی، شما را در تهیه و خرید زیره کوهی کرمان یاری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

زیره سبز کرمان

خرید انواع زیره سبز کرمان

زیره سبز کرمان از محصولات کشاورزی پرطرفدار در سراسر کشور می باشد. حتی با وجود …