مرکز خرید و فروش انواع زیره ایران
خانه / زیره ایران / صادرات زیره ایران به کشور های عربی

صادرات زیره ایران به کشور های عربی

صادرات زیره ایران به کشور های عربی که یکی از خریداران عمده زیره مرغوب ایران هستند بسیار پر رونق می باشد به گونه ای که هر ساله میزان قابل توجهی از محصول برداشت شده در داخل کشور به کشور های عربی حاشیه خلیج فارس و سایر کشور های همسایه ارسال می شود.
صادرات همواره امری سود اور است و نقش مهمی در اقتصاد در کشور ایفا می کند.
ایران با توجه به شرایط آب و هوایی و خاک حاصلخیز توانایی تولید بسیاری از انواع محصولات کشاورزی را دارد که هم در بازار داخل و هم در بازار خارجی عرضه می گردد. یکی از این محصولات زیره سبز و زیره سیاه است که شرکت های متعددی در داخل کشور آن را پس از بوجار و بسته بندی برای صادرات به کشور های متقاضی چون امارات و دیگر کشور های عربی آماده می نماید.

صادرات زیره

فروش و صادرات زیره ایران در بازار

فروش انواع زیره ایران در سطح بین المللی نشان از کیفیت بالای این محصول دارد همچنین میزان صادرات بالای این محصول گواه بر این ادعا می باشد
یکی از ملاک هایی که در صادرات زیره مورد توجه قرار می گیرد این است که حتما از کیفیت بالا برخوردار باشد.

معیار سنجش کیفیت زیره چیست؟

معیار های مختلفی برای سنجش کیفیت زیره ایران وجود دارد که از انواع آن بر اساس عطر محصول می باشد این مورد یکی از مهم ترین موارد سنجش کیفیت زیره می باشد. یکی دیگر از مواردی که بر روی درجه بندی زیره تاثیر می گذارد میزان تمیزی این محصول می باشد به گونه ای که هر چه میزان ناخالصی موجود در محصول برداشت شده کم تر باشد یا به عبارت دیگر تمیز تر باشد زیره از کیفیت بالاتری برخوردار است.
در میان انواع زیره های کشت شده، زیره سیاه کوهی کرمان دارای کیفیت بسیار بالا برای صادرات بوده از این رو کشور های مقصد حاضر به پرداخت بهای بالا برای خرید آن هستند.

صادرات زیره

منبع: icumin.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بازار زیره سبز

بازار زیره سبز پرورشی شکسته در ایران

بازار زیره سبز همواره به دنبال محصولی با قیمت مناسب در ایران برای پودر شدن …