مرکز خرید و فروش انواع زیره ایران
خانه / زیره سبز / قیمت فروش زیره پرورشی سبز

قیمت فروش زیره پرورشی سبز

قیمت فروش زیره پرورشی سبز به مراتب از نوع دیمی آن پایین تر می باشد، دلیل آن را می توان به میان برداشت بیشتر و همچنین کیفیت کم تر این محصول نسبت داد
زیره سبز در دو نوع پرورشی و دیمی تولید می گردد که نوع پرورشی در حجم انبوه بوده و زیره سبز دیمی کمتر تولید می گردد از همین رو تصور عموم بر این است که زیره سبز تنها به صورت آبی کشت می شود.

تفاوت زیره سبز دیمی و آبی

زیره سبز دیمی دانه های ریز اما سبز تر دارد و دارای عطر بی نظیری است اما زیره سبز آبی با وجود این که دانه های کشیده و بلند تری دارد هرگز نتوانسته مانند نوع اول معطر باشد. به همین دلیل است بیشتر از زیره های کوهی برای پور زیره و همچنین عرق گیری استفاده می کنند.

اما قیمت بالای زیره های دیمی به خصوص در زیره سیاه کرمان سبب کم تر شدن پتانسیل این محصول برای صادارت به سایر کشورها شده است.

قیمت فروش زیره

بهترین نوع زیره برای تولید عرق زیره

برای تولید بهترین عرق زیره باید از زیره با کیفیت و معطر استفاده نمود البته بحث قیمت نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
زیره از دانه هایی است که از ان فراورده های مختلفی چون پودر زیره، عرق زیره و …. تولید می گردد.
عرق زیره دارای خاصیت گرم و خشک بوده و مصرف آن جنبه ی دارویی نیز داردو توسط متخصصین طب سنتی نیز پیشنهاد می گردد به همین دلیل طی سال های گذشته خرید عمده زیره توسط کارخانه ها جهت تولید عرق افزایش یافته است اما از انجایی که قیمت این دانه خوراکی بالاست کارخانه های فراوری زیره با بوجار کردن و سورت بندی ان دانه های شکسته و خاکه را با قیمت بسیار مناسب تری روانه ی بازار عروش می نمایند تا در اختیار تولید کنندگان عرق زیره قرار گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران توانسته پاسخگوی تقاضای بسیاری از مشتریان خارجی باشد؛ زیرا آنها ارتباط بدون واسطه و‌ نزدیک  با تولید کنندگان برقرار نم