مرکز خرید و فروش انواع زیره ایران
خانه / زیره سبز / فروشنده بهترین زیره سبز با بهترین قیمت در بازار

فروشنده بهترین زیره سبز با بهترین قیمت در بازار

یکی از مراکز فروشنده بهترین زیره سبز با بهترین قیمت در بازار عمده فروشی ها و عطاری ها هستند که به نوبه خود نقش بسزایی در تامین گیاهان سنتی مورد استفاده عموم مردم دارند. زیره سبز تازه در طب سنتی به عنوان یکی از پر خواص ترین دانه های گیاهی می باشند که در درمان و تسکین درد های زیادی موثر هستند. جوشانده و یا دم کرده زیره موجب التیام درد های شکم و تسهیل در عمکرد روده و به طور کلی دستگاه گوارش می شود و بر همین اساس اغلب افراد به طور معمول در خانه های خود حتما مقداری از این دانه های شفا بخش را نگه داری می کنند.

فروشنده بهترین زیره سبز با بهترین قیمت در بازار

خرید بدون واسطه زیره سیاه کرمان با قیمت ارزان

خرید بدون واسطه زیره سیاه کرمان با قیمت ارزانخرید بدون واسطه زیره سیاه کرمان با قیمت ارزان و به صورت مستقیم از کارخانه می تواند برای مشتری بسیار به صرفه باشد اما امکان خرید برای همه آن هم از درب کارخانه، وجود ندارد به همین دلیل مراکز پخش عمده و نمایندگی های اختصاصی کارخانجات وظیفه عرضه مستقیم این محصول را به عهده گرفته اند.

قیمت زیره در این مراکز به همان قیمت درب کارخانه و یا به اصطلاح به قیمت تولید می باشد و امروزه تقریبا تمامی افراد به راحتی به انواع زیره تازه دسترس داشته و می توانند مقادیر مورد نیاز خود از انواع مختلف زیره را از این مراکز خریداری کنند.

جدول قیمت زیره سبز مرغوب در ایران

جدول قیمت زیره سبز مرغوب در ایرانجدول قیمت زیره سبز مرغوب در ایران ریتم ثابتی دارد و تقریبا در تمامی مراکز فروش انواع زیره که شامل زیره سبز و سیاه می باشند، به یک قیمت است و معمولا به صورت گرمی و در بسته بندی های مختلف به فروش می رسند.

با این وجود در کرمان و اطراف که به عنوان مرکز زیره ایران شناخته شده است می توان انواع زیره  سیاه و زیره سبز ارزان تری را خریداری کرد. به دلیل این که برای تمامی مشتریان امکان خرید زیره از مرکز تولید آن وجود ندارد، برخی شرکت ها و کارخانه های تولید زیره اقدام به راه اندازی سایت های اینترنتی محصولات خود کرده اند.

از طریق سایت ها و فروشگاه های اینترنتی تمامی مدل های مختلف زیره و فراورده های آن با قیمت های مناسب و در بهترین کیفیت ها به مشتریان و خریداران، عرضه می شود و شما می توانید در کم ترین زمان و در محل کار یا منزل خود با مراجعه به این فروشگاه ها جهت خرید انواع زیره تازه و ارزان در حجم های مختلف اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که پرداخت در این سایت ها به صورت آنلاین می باشد و کالای خریداری شده شما، پس از پرداخت وجه آماده جهت ارسال به درب منازل شما می ود و می توانید در کم ترین زمان آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

صادرات بهترین نوع زیره سیاه در کشور

صادرات بهترین نوع زیره سیاه در کشورصادرات بهترین نوع زیره سیاه در کشور به عنوان یکی از پایه های اقتصادی شناخته می شود. مزایای زیره سبز و زیره سیاه بی شمار است و  می توان گفت که در طب سنتی توصیه فراوان شده است که افراد حتما میل کردن مقداری از این دانه ها را به صورت:

  • دم نوش
  • عرق زیره
  • استفاده در غذا

در برنامه غذایی خود بگنجانند. انواع زیره به خصوص برای بانوان بسیار پر خاصیت است و مصرف روزانه آن موجب کاهش درد های قاعدگی و هم چنین موجب افزایش شیر در مادران می شود.

بر این اساس تولید زیره در کشور سالانه بیش از چندین تن می باشد که کارخانجات، حجم بالایی از آن ها به صورت بسته بندی هایی در اوزان مختلف در آورده و به صورت زمینی، دریایی به خارج از کشور صادر می کنند.

کارخانه تولید کننده انواع زیره درجه یک

کارخانه تولید کننده انواع زیره درجه یککارخانه تولید کننده انواع زیره درجه یک پس از طی مراحل و پروسه هایی هم چون کِشت، برداشت، پاک کردن و بسته بندی، انواع زیره سبز و سیاه و هم چنین عرق آن ها را به صورت بسته بندی در وزن های مختلف و بطری های خاص در آورده و وارد بازار فروش می کنند.

قیمت بسته زیره بستگی به حجم و وزن آن دارد. فروش انواع زیره در بسته بندی های ۵۰، ۱۰۰، ۵۰۰ گرمی  و بیشتر، ی باشد که بسته به میزان نیاز مشتری اندازه گیری شده و به خریدار، عرضه می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران توانسته پاسخگوی تقاضای بسیاری از مشتریان خارجی باشد؛ زیرا آنها ارتباط بدون واسطه و‌ نزدیک  با تولید کنندگان برقرار نم

پاسخی بگذارید