مرکز خرید و فروش انواع زیره ایران
خانه / زیره سبز / خریداران بهترین زیره سبز با قیمت عمده

خریداران بهترین زیره سبز با قیمت عمده

یکی از انواع زیره موجود در ایران، زیره سبز است که اصلی ترین محل کشت و پرورش آن استان کرمان می باشد که تولید کننده بهترین نوع این محصول است. زیره سبز دارای خواص درمانی بسیار زیادی است و از آن به صورت دمنوش و یا عرق هم استفاده می گردد. خریداران زیره سبز بهتر است این محصول را به صورت عمده و کلی از مراکز پخش آن خریداری نمایند تا کمترین قیمت را برای آن بپردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید و این مطلب را دنبال نمایید.

خریداران بهترین زیره سبز با قیمت عمده

فروشنده اصلی انواع زیره با قیمت ویژه

فروشنده اصلی انواع زیره با قیمت ویژهانواع زیره شامل دو نوع است:

  • زیره سیاه
  • زیره سبز

زیره سیاه که دارای دانه هایی سیاه رنگ است، به عنوان یک عطر دهنده به غذاهای ایرانی بخصوص برنج اضافه می گردد و زیره سبز بیشتر برای خواص درمانی اش مورد استفاده قرار می گیرد. زیره سبز را کراویه هم می نامند.
یکی از اصلی ترین موارد استفاده از زیره سبز، درمان کردن دردهای شکمی، دردهای روده، درد های قاعدگی و … است. این ماده به دلیل طبع گرم خود خیلی سریع باعث تسکین یافتن دردها شده و مانند یک مسکن قوی عمل می کند. بهترین نوع موجود از این محصول در کشور، زیره سبز کرمان است که عمدتا به صورت خودرو در زمین های این استان می روید.

مراکز پخش محصولات گیاهی و عطاری و فروشگاه های عرضه مواد غذایی، فروشنده اصلی این محصول هستند و نمونه های مختلف آن را به مصرف کنندگان ارائه می دهند. برای خرید زیره با قیمت ویژه بهتر است به سراغ فروشندگان زیره سبز به صورت فله ای بروید.
خرید محصول به صورت فله از خرید آن به شکل بسته بندی شده خیلی ارزان تر است. همچنین با مراجعه به زمین های کشت و پرورش این محصول و تولید کنندگان آن ها نیز می توانید آن را با کمترین نرخ خریداری کنید.

لیست قیمت زیره سبز درجه یک در بازار

لیست قیمت زیره سبز درجه یک در بازارزیره سبز با توجه به درجه کیفی و میزان مرغوبیت خود دارای قیمت های مختلفی است. همچنین عوامل دیگری نیز در تعیین نرخ آن موثر است. مانند:

  • نوع بسته بندی زیره
  • اندازه بسته بندی و حجم خرید
  • شرکت های تولید کننده
  • برند محصول
  • روش سفارش و خرید

اگر می خواهید از آخرین و جدید ترین لیست قیمت زیره سبز مرغوب و درجه یک در بازار های داخلی کشور مطلع گردید، بهتر است سری به یکی از شعب و نمایندگی های شرکت های پخس آن بزنید، یا با تلفن های آن ها تماس برقرار کنید.
همچنین با جستجو کردن در سایت های آنلاین هم می توانید نرخ آن را استعلام نمایید. برای برخورداری از بهترین قیمت زیره، خرید محصول به شکل فله و کلی به شما پیشنهاد می گردد. چرا که بسته بندی و فراوری محصول باعث افزایش قیمت آن می گردد.

معتبر ترین سایت خرید زیره سبز اعلا

معتبر ترین سایت خرید زیره سبز اعلاامروزه یکی از راه های کسب و جذب درآمد های ارزی برای کشور، تجارت ویژه زیره و صادرات نمونه های مرغوب و اعلای آن به کشور های دیگر جهان است. اگر می خواهید نمونه های صادراتی آن را خریداری کنید، باید از معتبر ترین وب سایت های خرید و فروش زیره سبز استفاده نمایید. در این سایت ها، با کیفیت ترین نمونه های موجود از این محصول، با بهترین نرخ ممکن به مصرف کنندگان ارائه می گردد.

فروشگاه خرید زیره با برند معتبر

فروشگاه خرید زیره با برند معتبرزیره در کشور توسط شرکت های مختلفی فراوری و بسته بندی شده و با برند های متفاوتی در بازار ارائه می گردد. برای خرید این محصول با کیفیت مطلوب، بهتر است به مراکز و فروشگاه های معتبر پخش و فروش آن مراجعه نمایید.
بسیاری از شرکت های پخش محصولات غذایی، به عرضه مستقیم زیره از تولید به مصرف و بدون هیچ واسطه ای می پردازند که این روش باعث کاهش چشم گیر قیمت این محصول می گردد و برای مصرف کنندگان صرفه اقتصادی بسیار زیادی دارد.
برای خرید زیره هم می توانید به صورت حضوری به یکی از فروشگاه های عرضه کننده آن مراجعه کنید و هم به صورت غیر حضوری از سایت های آنلاین بهره بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران توانسته پاسخگوی تقاضای بسیاری از مشتریان خارجی باشد؛ زیرا آنها ارتباط بدون واسطه و‌ نزدیک  با تولید کنندگان برقرار نم

پاسخی بگذارید