مرکز خرید و فروش انواع زیره ایران
خانه / زیره سیاه / لیست قیمت فروش عمده بهترین زیره سیاه با قیمت ارزان

لیست قیمت فروش عمده بهترین زیره سیاه با قیمت ارزان

فروش عمده زیره سیاه ارزان از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های تخصصی گیاهان دارویی و نیز سایت های معتبر انجام می شود. زیره سیاه ایرانی از با کیفیت ترین زیره های تولید شده در جهان می باشد که در بازارهای داخلی و خارجی طرفداران زیادی دارد. این محصول به دلیل بو و عطر منحصر به فردی که دارد در اکثر غذاها استفاده می شود. این محصول پرخاصیت با اشکال مختلفی نظیر پودر زیره، دانه زیره و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

لیست قیمت فروش عمده بهترین زیره سیاه با قیمت ارزان

شرکت تولیدی زیره سیاه کرمان با قیمت عالی

شرکت تولیدی زیره سیاه کرمان با قیمت عالیکرمان یکی از قطب های اصلی تولید زیره سیاه در کشور می باشد که زیره این استان از لحاظ کیفیت و طعم و عطر شهرت جهانی دارد. شرکت های تولیدی زیادی در کرمان در حوزه ی تولید و بسته بندی زیر سیاه فعالیت دارند.

این واحدهای تولیدی زیره را بصورت عمده از کشاورزان خریداری می کنند و سپس طی فرایندی با بسته بندی های مختلف و وزن های متفاوت با قیمت عالی روانه بازار می کنند.

از آنجایی که خواص زیره سیاه شگفت انگیز است و برای درمان برخی بیماری ها و پوست و مو بسیار مفید می باشد این واحدهای تولیدی از طریق نمایندگی ها و بازرگانی ها به تجارت مستقیم زیره و صادرات آن به سایر کشورها می پردازند و از این طریق افراد زیادی کسب درآمد می کنند.

کارخانه عرضه معتبر ترین برند زیره اعلا

کارخانه عرضه معتبر ترین برند زیره اعلاعرضه زیره اعلا در بازار با برندهای مختلفی انجام می گیرد و بهترین شیوه برای تشخیص زیره با کیفیت داشتن برچسب بهداشت و استاندارد و نیز عطر و بوی محصول می باشد. کارخانه عرضه معتبرترین برند زیره اعلا با استفاده از دستگاه های مکانیزه و رعایت اصول بهداشت توانسته است این محصول را با بسته بندی های شیک و جذاب تولید و عرضه کند.

این تولید کننده برتر با تولید محصول مرغوب و درجه یک نبض بازار را در اختیار دارد و علاوه بر اشباع بازار داخلی از انواع زیره مرغوب در زمینه صادرات نیز فعالیت چشمگیری دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارخانه تولیدی معروف ترین برند این محصول از طریق اینترنت جزئیات بیشتری بدست آورید و با انواع محصولات آن آشنا شوید.

مرکز پخش زیره سبز درجه یک

مرکز پخش زیره سبز درجه یکبطور کلی زیره به دو گروه زیره سبز و زیره سیاه دسته بندی می شود که هر دو بصورت کوهی و پرورشی در بازار موجود هستند. بدون شک نوع کوهی زیره به دلیل شرایط طبیعی رشد از مرغوبیت و کیفیت بالاتری برخوردار است و بالطبع قیمت بالاتری در بازار دارد.

زیره سبز مانند زیره سیاه دارای خواص درمانی و دارویی زیادی می باشد و بازار خرید و فروش آن بسیار پر رونق است. زیره سبز درجه یک دارای ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید باید مورد توجه قرار بگیرند. برخی از آنها عبارتند از:

  • ظاهری یکدست و درشت و با کیفیت
  • طعم و عطر فوق العاده
  • دارای تاریخ تولید و انقضاء
  • دارای لیبل بهداشت
  • ماندگاری بالا

مرکز پخش زیره سبز درجه یک این محصول را بصورت عمده بین نمایندگی ها و فروشگاه های اختصاصی با قیمت بسیار مناسبی عرضه می کند. همچنین به نمایندگی از تولید کننده قیمت روز زیره را به این مراکز فروش اعلام می کند.

تجارت مستقیم انواع زیره با ارزان ترین قیمت

تجارت مستقیم انواع زیره با ارزان ترین قیمتتجارت مستقیم انواع زیره با ارزان ترین قیمت از طریق تاجران و بازرگانان انجام می شود. این واحدها با استفاده از استراتژی بازاریابی متقاضیان را در کشورهای مختلف شناسایی می کنند و سپس انواع زیره را بصورت بسته بندی شده یا فله ای در حجم زیاد به کشورهای مورد نظر صادر می کنند.

در واقع این بازرگانان در زمینه ی فروش انواع زیره با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت فعالیت دارند و از این تجارت پر سود نهایت استفاده را می برند. به دلیل اینکه زیره ایرانی با داشتن کیفیت بالا و قیمت رقابتی با بسیاری از نمونه های مشابه خارجی قابل رقابت است و جایگاه قابل توجهی در بازارهای بین المللی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین قیمت خرید و فروش زیره سیاه در بازار

زیره ها از نظر رنگ به دو دسته سیاه و سبز تقسیم می شوند. این محصولات پس از تولید در بسته بندی هایی با وزن های متفاوت به بازار عرضه می شوند. استفاده از بهترین نوع

پاسخی بگذارید