مرکز خرید و فروش انواع زیره ایران
خانه / زیره سبز / قیمت روز زیره سبز جنس خوب در ایران

قیمت روز زیره سبز جنس خوب در ایران

یکی از پر خاصیت ترین گیاهان موجود در جهان که سبب درمان بسیاری از بیماری هاست گیاه زیره است. از این گیاه بیشتر به عنوان چاشنی غذا استفاده می شود و این میزان در چند سال اخیر افزایش یافته است. لازم به ذکر است این گیاه در مدت یک سال به مرحله باردهی می رسد و از عطر و بوی خوشی بهره مند است. از هر گونه کرک و ساقه علفی نیز مبرا است و گیاهی با انشعابات دو تایی و سه تایی می باشد. این گیاه در حال حاضر در ایران قیمت های متفاوتی دارد اما قیمت روز زیره سبز در ایران پایین ترین قیمت حال حاضر در خاورمیانه است چرا که 0 تا 100 به بار نشستن این محصول در خاک ایران و به دست کشاورزان زحمت کش انجام می شود و به همین دلیل قیمت پایی تری را نیز دارا می باشد.

قیمت روز زیره سبز جنس خوب در ایران

مرجع فروش انواع زیره سبز با قیمت عالی

مرجع فروش انواع زیره سبز با قیمت عالیهمانطور که اشاره کردیم زیره سبز از جمله ادویه جاتی است که علاوه بر عطر و بوی خوش که در آشپزی کاربرد زیادی دارد در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله: تشنج ، دفع سموم از بدن و مشکات کلیویبسیار مفید و موثر است. 
انواع زیره سبز ناب را با قیمت عالی می توان از مراجع مشخص فروش خریداری کرد. مرغوب ترین زیره هایی که در حال حاضر در جهان کشت می شود عبارتند از : 

  • هند
  • ایران
  • ازبکستان
  • تاجیکستان
  • مزاکش 
  • مصر
  • سوریه
  • مکزیک 
  • شیلی

نرخ روز بهترین نوع زیره در کشور

نرخ روز بهترین نوع زیره در کشورزیره از جمله گیاهانی است که برای اکثریت مردم مقبولیت دارد و اکثرا این گیاه را به عنوان یک طعم دهنده فوق العاده پذیرفتهان. اما اساسا گیاه زیره از لحاظ فیزیکی به دو نوع تقسیم می شود:

1. زیره سبز
2. زیره سیاه 

زیره سیاه از لحاظ طبع متمایل به گرم و خشک است و برای بیماری های ریوی و نفخ شکم مفید است که در مقابل زیره سبز طبع سرد دارد و برای بیماری هایی نطیر دل درد و کلیه درد مفید فایده است. با این وجود نرخ روز زیره آنجنان بالا نیست و توان خرید آن برای اکثر اقشار جامعه فراهم است.
زیره سبز و زیره سیاه یک تفاوت آشکار و جالب توجه با همدیگر دارند و آن هم میران استفاده از آن است. شاید برای تان جالب باشد که از زیره سیاه در برخی موارد تا ده برابر زیره سبز می توان استفاده نمود و این متفاوت بودن زیره سبز را به ما القا می کند.

مرکز خرید زیره سبز درجه یک و تازه

مرکز خرید زیره سبز درجه یک و تازهاگر شما از آن دسته افرادی هستید که زیره را کشت می کنید باید به محضرتان عرض کنیم بهترین زمان برای کاشت زیره اوایل پاییز است و این در صورتی است که در هر هکتار حدود 30 تن کود حیوانی باید بر روی خاک ریخته شود و سپس عملیات شخم زدن را اجرا نموده و دانه را کشت نمایید.
در ایران مراکز خرید بسیاری وجود دارند که زیره را به صورت تازه به فروش می رسانند یکی از بزرگترین مراکز فروش در شهر تهران وجود دارد و شهروندان پایتخت نشین می توانند از عطاری های معتبر این گیاه معطر خوراکی را خریداری نمایند.

تولید کننده زیره با بالاترین کیفیت در کشور

تولید کننده زیره با بالاترین کیفیت در کشوردر ایران تولید کنندگان زیادی وجود دارند که تولید زیره را با بالاترین کیفیت انجام می دهند. یکی از معتبر ترین تولید کنندگان که سابقه طولانی مدت نیز در این زمینه داراست کارخانه تولیدی در شهر تبریز است. این کارخانه قریب به دو دهه است که فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده و حالا پس از گذشت چندین سال صاحب معتبر ترین سایت خرید زیره در ایران است.
لازم به ذکر است این کارخانه به عنوان بهترین کارخانه عرضه زیره در دهه نود انتخاب شده است و به عنوان پر فروش ترین کارخانه لقب گرفته است. فرآورده های این کارخانه به کشور های مهم جهان صادر می شود که این موضوع اهمیت این کارخانه تولیدی را می رساند که تا چه میزان در این سال ها موفق عمل کرده اند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران

بهترین شرکت صادراتی زیره سبز در ایران توانسته پاسخگوی تقاضای بسیاری از مشتریان خارجی باشد؛ زیرا آنها ارتباط بدون واسطه و‌ نزدیک  با تولید کنندگان برقرار نم

پاسخی بگذارید